Dagens låt

Kings OF Convenience


Kings of Convenience - Misread

Oj det var längesedan jag lyssnade på denna låten nu! Säkert 2 år!
Har lagts in på ipoden nu och går flitigt på repeat i solskenet.
Just denna versionen är från en livespelning i Rom 31:a oktober 2004.  Lyssna och Njut!
(det kan ibland ta någon minut innan låten spelas upp)
Om ni vill ha fler låtar från denna eller andra konserter får ni säga till så lägger jag upp en länk.

Måste även berömma Erland (t.v.) för sina otroligt grymma glasögon!


Kommentarer
Postat av: Per

Sjukt fula brillor juh :P betydligt värre än de harry potterglasögon jag hade en period på gymnasiet... :P

2007-05-01 @ 12:43:40
Postat av: Per igen

och jag menar. De var inte snygga. :P

2007-05-01 @ 12:43:56
Postat av: Hedman

Du snackar så mycket skit ibland du Per :P

Hoppas du tyckte att låten var desto bättre ;)

2007-05-01 @ 14:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]