Hem & Villa-Mässa 2007



Under helgen var det Hem & Villa-mässa på Elmia i Jönköping.
Ett stort antal företag var på plats för att visa upp och berätta om just sina produkter och montrar. Jag åkte in under söndagen och gick runt i ett fåtal timmar.

hem & villa 07 1

Trots det stora antalet företag och dragplåster som Johnny och Mattias från Roomservice och Martin Timell så lyckades mässan inte riktigt imponera på mig.
Det var ganska glest inom varje kategori och jag hade förväntat mig mer design och inredning!
Dessutom fanns egentligen ingenting att visa vad gäller exteriör (bara dörrar, fönster, tegelpannor och lite växter till trädgården) Hörde rykten om att det varit nordisk mässa i Stockholm nu samtidigt så där kanske vi har förklaringen. Lite synd bara...

Men totalt sett är jag hyffsat nöjd och det blev en ganska mysig inspirationsdag! (trots att de inte visade så mycket nyheter)
__________________________________________________________________________
Lite bilder jag tog under mässan:

       
     
       
       


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur att jag fick se lite av mässan ändå.
Tackar!

2007-04-17 @ 09:40:10
Postat av: Hedman

Så lite så. Jag fotograferade det jag ansåg var värt att se. Resten av mässan var ganska ointressant...

2007-04-17 @ 22:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]