Nyköpt

Jag var på Öland förra helgen på lite släktkalas. På vägen hem stannade vi till i Kalmar för att kolla in shoppingutbudet. Jag hade inga planer på att köpa någonting egentligen, och det är just då man brukar hitta massor.


Hittade en ny väska till skolan.
Den är lite större vilket var perfekt, då jag ofta aldrig får plats med alla saker...
700 kr

     
Fiskartröja från MQ med diskreta detaljer.
500 kr

  
Rutig skjorta från Acne. Jag har velat ha den hela sommaren men konstigt nog aldrig slått till?
Nu när lönen kommit tog jag mig i kragen och köpte den på kompaniet.
1000 kr

  

Gick sedan tillbaka till MQ och köpte ännu en grym skjorta.

500 eller 600 kr?

Köpte även ett 3-pack kalsonger från Björn Borg för 300 kr som säkert alla vet hur dom ser ut.

Det blev en bra shoppingtur till slut! Jag är helnöjd!


Kommentarer
Postat av: John

Den översta shortan var jävligt snygg :).
Men för 1000 spänn så ska den fanimig vara det också!

2007-09-01 @ 09:52:21
Postat av: Hedman

Tack tack!
Ja det är ju ett säkert kort när man köper dyra skjortor ;)

Postat av: Chuck

Älskar Acneskjortan och fiskartröjan!
Jättebra köp Hedman!

2007-09-04 @ 00:45:15
Postat av: Andreas

Håller med Chuck!
Trevlig blogg det här, men jag vill se lite outfits som du lovade!

2007-09-04 @ 18:38:51
Postat av: Hedman

Tack för kommentarerna Chuck och Andreas!
Själv kan jag knappt slita mig från acneskjortan.
Andreas: Ja förlåt, dagens outfit kommer upp alldeles snart!

2007-09-04 @ 21:11:42
URL: http://anytime.blogg.se
Postat av: kristina kittelsen

ur snyggt

2007-09-06 @ 09:25:47
URL: http://guldbarn.blogg.se
Postat av: Hedman

Tack Kristina!
Och tack för berömmet på din blogg än en gång :D

2007-09-06 @ 09:55:04
URL: http://anytime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]