Julgransvernissagen

Hittade ett inlägg som jag glömt lägga in.

Den 30:e november var det dags för årets kreativa julgransskapande att visas upp igen.
Ett antal modeprofiler får chansen att skapa/designa sin egen gran, vilket i många fall resulterar i ett utseende långt ifrån den traditionella julgranen.

Granarna visas upp i lobbyn på Hotell Birger Jarl från 30:e nov - 24 dec.

image260
Min favorit är iår Daniel Lindströms relativt enkla och väldigt stiliga gran.
Jag tycker att flugorna gör sig bra som "julgranskulor". De är påhittiga och associerar till Daniels yrke som pappaledig (läs modechef). Kan själv tänka mig att göra en likadan gran något (några) år!



Imorgon åker jag till Göteborg för att kolla in flerbostadshus!
Ska bli skönt att byta ut alla långa dagar av ritande mot något annat!

Kommentarer
Postat av: Phantom

haha vilken idé.
Så simpelt men ändå så snyggt!

2007-12-06 @ 00:44:26
Postat av: ABC

fin gran!

ska du köpa lägenhet eller vad?

2007-12-06 @ 21:44:09
Postat av: Anonym

sökte upp dom andra granarna och vissa är ju helt sjuka! denna från daniel var bäst!

2007-12-06 @ 23:45:46
Postat av: T

är det bara att gå in på birger jarl och titta om man vill eller?

2007-12-08 @ 00:18:39
Postat av: Hedman

ABC: Nej tyvärr :)
Jag var på studieresa och kollade in arkitektur.

Anonym: Ja en del förstår man inte vad de får sin inspiration ifrån.. Jag håller med att daniels var finast iår.

T: Ja det är bara att gå in. De finns i lobbyn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]