More Classics

Nu när jag börjat skriva om klassiker hit och klassiker dit så kan jag likaväl fortsätta!

image271
Läste på King att Acne fyller 10 år (företaget har funnits sedan 96 men kläddesignen startade 97).

Allt började med att Jonny Johansson, ursprungligen från Diesel, tillverkade 20 par jeans med röda sömmar (Modell Mic) designade efter sig själv.

10-årsjubiléet firas genom att man vrider tillbaka klockan och nyproducerar klassikern som startade all framgången!

Jeansen släpps i butik den 20 december i en liten upplaga.
Vet tyvärr inte vart de kommer att säljas. Kanske bara i Stockholm? Kanske i flera städer?
Den som vet något får gärna säga till och också se till att de står och köar på torsdag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRYMT!
synd att man inte vet vart?

2007-12-18 @ 23:09:31
Postat av: ABC

Va kul!
Men de släpps säkert bara i Stockholm eller storstäderna...

2007-12-19 @ 17:57:24
Postat av: Anonym

Någon som vet var nu då???

2007-12-19 @ 19:33:11
Postat av: T

Dags att köpa nya nu då. Mina andra är helt utslitna så at jag knappt kan använda dom. Skulle vara kul att få ett par "nya" gamla favoritjeans!

2007-12-19 @ 20:39:33
Postat av: Hedman

Hej alla.
Jag har försökt ta reda på, men inte hittat någon info om vart jeansen kommer att säljas imorgon.
Men om jag ska gissa så får vi bege oss till Stockholm...

Postat av: Andreas

Butikerna har varit öppna i en halvtimma. Jeansen är nog slut nu...

2007-12-20 @ 10:27:56
Postat av: ossi

såg att de har släppt fler saker från tidigare säsonger och inte bara jeansen. det verkar finnas massor!

2007-12-21 @ 12:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]