Albumtips - Justice

Nu när skolan är över har jag hunnit lyssna igenom Justice nya album.
Innan har det legat och väntat på mig i några veckor och igår var det dags!

image85

Jag hade tidigare bara hört
We Are Your Friends vilken f.ö vann MTV's pris "Bästa video 06".
Har dock haft stora förväntningar och blev definitivt inte besviken!
Är säker på att albumet kommer spelas nonstop i mina högtalare ett bra tag framöver!

Jag skulle ge mycket för att få dansa loss till hypad fransk dance-musik på Hultsfred i sommar, men dock inte 1800 kr...


Kommentarer
Postat av: BlondeOnBlonde

"Jag skulle ge mycket för att få dansa loss till hypad fransk dance-musik på Hultsfred i sommar, men dock inte 1800 kr"
Bokade innan jag fick reda på att massa ed bangers kom. Kunde inte få ledigt under någon annan festival än hultan så fick bli det. - sen strax efter kollade jag genom listan och blev superduper glad (H)

2007-06-07 @ 20:12:14
Postat av: Hedman

Ja det är verkligen ett guld-utbud från Ed Bangers till Hultsfred iår!
Har fortfarande inte bestämt mig men i värsta fall åker jag väl ner på torsdagen :P
Ta bilder eller spela in filmer annars så man kan få se :)

2007-06-10 @ 19:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]