Cafe Collection


För några dagar sedan gav Café ut ett nytt magasin som kommer släppas 2 gånger om året, S/S och A/W. Den innehåller i princip enbart mode men har i detta numret även med en intervju med Magnus Carlson i Weeping Willows.

cafe collections ss07


Jag kollade genom tidningen i veckan men är inte riktigt så imponerad som jag trodde att jag skulle vara.

För att vara en fullspäckad modetidning som släpps enbart 2 gånger per år så är den för tunn...
Jag trodde även att jag skulle få lära mig lite nytt, men det känns som att man hört det mesta förut.

Trots detta är den helt okej och för en kille som inte är 100 % inbiten i kläder och mode är tidningen riktigt bra!
Jag själv vill dock få ut lite mer.
________________________________________________________________________

Här nedan följer Cafés hetaste modetips till våren och sommaren 2007:
cafe v?rtips ss07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]