H&M - A07

Det var ett bra tag sedan jag skrev något nu.
Är mitt uppe i tenta-tider och hinner inte med så mycket mer än det just nu.
Något ska jag väl ändå kunna slänga ihop!

Såg att Cafe visade några enstaka bilder från H&M's kommande höstkollektion vilken ser ganska lovande ut!

image79

Denna anorak är hyffsat lik en jacka jag redan har, men när den kommer ut i butik kommer jag troligtvis köpa den.

Riktigt snygg!


image80

Något annat som anländer är denna silvriga jacka vilken jag för ett år sedan säkert skulle hata. Dock har metallic-trenden smygit sig på även mig och jag gillar det väldigt mycket!

Om jag inte får något ekonomiskt bakslag har jag två höstjackor bokade till hösten!

Kan också berätta att H&M kommer att börja sälja inredning i form av textilier inom en snar framtid. H&M Home kommer att säljas genom katalogen och inte i butik.


Kommentarer
Postat av: Per igen

Njaaaaa inte riktigt snyggt alls om jag får säga vad jag tycker. :P Min väska däremot. Galet het. ^^

2007-06-02 @ 22:43:12
Postat av: Hedman

Ja den är helgrym! Men det jag visat är också grymt ;)

2007-06-05 @ 14:10:57
Postat av: Ida

Mange! Nej, inte silver. Inte silver Mange

2007-06-21 @ 10:48:28
Postat av: Hedman

Nej Ida vi får väl se ;)
Jag har så mycket jackor nu så den behövs kanske inte.

2007-06-21 @ 14:22:06
Postat av: kristina kittelsen

metallic jackan är rå het

Postat av: Hedman

Tack Kristina :D Säg det till alla som tvekar!

2007-09-08 @ 23:33:51
URL: http://anytime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]