Libertines återförenas?

Här kommer en stor nyhet som hände för knappt en månad sedan.
Har bara glömt att ta upp det. I mitten av april spelade Pete Doherty 
och Carl Barat från The Libertines tillsammans igen!

libertines

Här kan ni titta på några låtar från spelningen:
What Katie Did
Tell The King / Dont Look Back Into The Sun

Det finns ännu ingen bekräftelse på en återförening så detta få ses som vilda spekulationer från min sida.  Pete har ju Babyshambles medan Carl och de andra säkert har projekt på sitt håll. MEN förhoppningsvis får vi höra nytt från dem inom en snar framtid!

Nu ska jag sätta igång lite libertines-låtar och spela lite på guran.
Och om jag får tipsa om vad ni ska göra så tycker jag att ni ska lyssna på den här låten: :)
What Became of the Likely Lads

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det stämmer! Härligt!

2007-05-14 @ 12:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]