Ny telefon kanske?

Det är inte nymobiltelefon jag kollat in, utan en vanlig till rummet.
Känner att jag vill förnya mig lite..
Den nuvarande känns stor och klumpig men är egentligen, vad gäller design, inte ful alls.
Det är storleken och det typiska vill-ha-behovet som lockar ;)

telefon
Det är en Jacob Jensen modell T-1 och är en av marknadens minsta analoga telefoner.
Kostar 599 kr vilket jag inte tycker är så mycket egentligen. Den är väl något dyrare om man jämför med andra analoga telefoner, men för en så snygg betalar jag gärna någon hundring extra!

Blir nog inget köp förrän mitten på sommarn, efter första lönen isåfall.
Vi får se vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Har du fixat till problemet i rummet nu då? Det var väl inte vilken telefon som helst som fungerade?
Angående telefonen från JJ var den snygg, fast sladden kändes ganska ful.. Är du placerad i produktion eller maskin föresten... hur blev det?
Ha det bra brorsan!

2007-05-17 @ 12:12:33
Postat av: Per

Att köpa en telefon med sladd när man ska köpa telefon är som att köpa häst å vagn när man ska köpa bil. 599:- känns som rena rånet också :P Dock var den rätt snygg.

2007-05-19 @ 11:21:09
Postat av: Hedman

Danne: Jag har inte kollat upp det där med jacket. Hade helt glömt bort det nu!
Jo det är det där med sladden.. men tipsa om du vet någon trådlös som är lika snygg för ungefär samma pris så blir jag glad :)
Jag hamnade i maskin sen... men om det är möjligt ska de lägga mitt schema så att jag får gå i produktion ibland också.

2007-05-19 @ 23:38:58
Postat av: Hedman

Per: Jo jag vet det där med sladden... lite surt... Men tipsa mig gärna om en lika het telefon som istället är trådlös :) Tar ju hellre det såklart!

2007-05-19 @ 23:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]