Årets Julkalender

Dags att återvända till vintern igen men vi håller oss fortfarande kvar hos H&M.
Årets julkalender har kommit där H&M vissa dagar, 
under November och December, säljer kläder/accessoarer med kraftigt nedsatta priser.

image248
Som ni ser så kan man köpa plagg från första luckan redan idag (15:e nov) som innehöll:

   -
Smokingkavaj 198 kr

   - Smokingkavaj (barn) 98 kr
   - Klänning med paljetter 198 kr
   - Glansig kjol 98 kr

Enligt mig så är kampanjen inte lika attraktiv som den var förra året.
Då släpptes istället plagg varje dag från 1 dec fram till julafton och innehöll, vad jag kommer ihåg, intressantare plagg. (många minns säkert skinnjackan på herrsidan som skapade en stor hype)

Även om jag själv inte är så intresserad av något i luckorna för närvarande så har vissa plagg ändå lite give away-potential. Det blir säkert något köp till någon vän/släkting här men jag avslöjar inte vad eller till vem ;)


Kommentarer
Postat av: Em

Såg detta innan idag.
Var lite fint till tjejerna men bara sådär......

2007-11-16 @ 01:26:12
Postat av: Johan

Jag köpte smokingen för 198 kr.
Sjukt billigt!

2007-11-16 @ 12:26:13
Postat av: Hedman

Em: Ja det var nog mer fint till flickorna faktiskt.

Johan: Grattis till ett bra köp! Frågan är hur kvalitén är? återko gärna och berätta om det :)

Postat av: Gustaf

Jag kommer nog köpa en skjorta till mej själv och till farsan!

2007-11-16 @ 14:37:04
Postat av: Anonym

Hade jag inte sett.
Tack!
Kan man köpa på alla H&M eller?

2007-11-16 @ 16:49:04
Postat av: Daniel

Det enda som jag fann intressant var den stickade grå tröjan. Bättre förra året!

2007-11-19 @ 10:33:53
Postat av: Hedman

Gustaf: Tycker jag låter som en bra idé!

Anonym: Varsågod. Jag är nästan säker på att man kan köpa julklapparna på varje H&M.

Daniel: Jag håller med dig. Fanns inget jag ville ha egentligen. Men den stickade tröjan var fin!

2007-11-19 @ 21:40:08
URL: http://anytime.blogg.se
Postat av: Henrik D. Ragnevi

Man kan ju inte ens hyra en smoking för det priset, totalt kostar utstyrseln 500 spänn om man beställer byxorna på HM.com, för de verkar inte finnas i butiken.
Jag saknade en smoking, så jag tycker det var perfekt?

Postat av: Hedman

Henrik & Ragnevi:
Jag håller med! Set'et är fantasitskt billigt!

2007-11-22 @ 10:52:17
URL: http://anytime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]