Clas Ohlson vs. Fatboy Slim

Det har blivit ett litet uppehåll i bloggandet de senaste dagarna 
Detta beror på att mitt internet inte fungerat som jag vill att det ska.

Såg en hyffsat ny reklam från Clas Ohlson nyss som jag kan visa.
De har gjort ett stort domino genom ett hus med hjälp av prisvärda produkter.

 
Clas Ohlson - Se hela dominot
HÄR

Jag tycker att idén är ganska rolig och kan tänka mig att många sitter kvar och vill se vart dominofallet tar vägen istället för att byta kanal. Smart!

MEN när man kommer på en bra och rolig idé är man dock aldrig först. Det finns alltid någon som gjort likadant, och självklart tidigare. Undrar om Clas Ohlson har frågat Fatboy Slim om de får kopiera deras musikvideo "rakt av"?'


Fatboy Slim - Champion Sound


Nu är det dags att sova. Ska upp tidigt imorgon.
Måste också säga grattis till min Ida som klarade teoriprovet på gesellen idag!!

Kommentarer
Postat av: ABC

Oj! Det var väldigt likt!

2007-11-14 @ 09:22:17
Postat av: Dolph

Jag kom också att tänka på FatboySlim när jag såg denna!

2007-11-14 @ 14:23:21
Postat av: Ida

Det var likt. Du kan ju alltid fråga han Fat Boy!

Haha, tack Mange. Grattis till mig. Puss älskling

2007-11-14 @ 15:55:15
Postat av: Sara

VEM!? orkar bygga ett så långt domino som i musikvideon :O

2007-11-14 @ 22:07:59
Postat av: Mattias

Fast å andra sidan så var det nog inte Fatboy Slim som kom på det här med domino-effekten.

Just a thought.

2007-11-15 @ 00:45:09
Postat av: Hedman:

Ser att ni håller med.

Ida: Jag ringde honom igår men han svarade inte ;)
Grattis igen!!!

Sara: det undrar jag också.. tänk om det blir fel någonstans!

Mattias: Nej själva domino-effekten fanns väl tidigare om du tänkte på det?
Men en annan sak man ser som gör saken så tydlig, är att det finns två personer med amatörvideokameror som springer och filmar dominofallet precis som i Fatboy slim.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]