Inspiration

image257
Jag är för pigg för att sova så jag tänkte att jag skriver in nått.
Här kommer en inspiration för flickorna.

Tittade på eftersnacket i idol (haha, vet inte hur jag ska ursäkta mig ur detta men jag ville höra vad som sades om Jönköpingsgrabben som åkte ut idag) och såg att
expressens moderedaktör (Cecila B Jonson) var i studion.

Jag tycker att outfiten var den snyggaste på länge och hennes glasögon är en stor bonus! Det kan vara så att jag hyllar outfiten lite väl mycket just p.g.a. dom.. mycket fina!
Ni får stå ut med den dåliga vinkeln och dåliga bilderna tagna direkt på tv'n...

Kommentarer
Postat av: Phantom

snygga bågar!

2007-11-24 @ 02:18:16
Postat av: Anonym

snygg tjej för e 1:a!

2007-11-24 @ 02:53:38
Postat av: Joakim

Nja glasögonen var ingen hit.. men koftan ser fin ut!

2007-11-24 @ 16:37:56
Postat av: fia

Amanda Jensen e ju bara för BÄST!!! dessutom har hon ju STIL, tjejen. De rosa flamingo örhängena och de stora gröna plate earrings hon haft på sig kommer från ett superkul smyckesmärke som heter MI LAJKI. Hittade deras hemsida med webbshop på www.milajki.com
mkt rock n roll, humor och lyx! örhängena kostar 499 SEK.
Puzz!!!

2007-11-24 @ 17:15:13
Postat av: Louise

jättefint! ja tänkte också på just glasögonen när jag kollade eftersnacket.

2007-11-24 @ 22:33:33
Postat av: kristina kittelsen

ur mysig kofta

Postat av: Hedman

Phantom:
Mycket!

Anonym: Jodå, men inte mot en jag vet som heter Ida ;)

Joakim: Glasögonen var den stora hit'en tycker jag, men koftan är också fin!

fia: Ja jag gillar henne också. Vårt svar på Amy Winehouse! Fast jag hade ändå daniel som favorit.
Hon verkar få ha lite annat än JC-kläder på sig iallafall! Bra det!

Louise: Ja mycket fina! Blir lite avundsjuk..

Kristina: ja den ser mys ut!

2007-11-29 @ 20:14:45
URL: http://anytime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]