Nattens shopping blev aldrig av

Det blev ingen lyckad natt..
Jag skulle sitta uppe vid 23.59 igår och försöka köpa en skjorta med hög krage åt pappa.
Hade blivit en fin present till fars dag på söndag!

image246
Vilket välkomnande man fick när man kom in i shopen...

"Oops!
Temporary Technical error.
You have not made a mistake. Please try again in a short while"

Jag satt i en halvtimma och laddade om sidan men kom aldrig in. Nu finns bara smokingen kvar i shopen.
 Får försöka hitta på något bättre tills på söndag!
Vad ska ni ge farsan? Förslag?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag! =)

Postat av: Hedman

Tack detsamma Sanna :)
Kan inte bli annat än bra när man har en ledig fredag!

2007-11-09 @ 11:12:47
URL: http://anytime.blogg.se
Postat av: ABC

Kör på kalsonger eller strumpor då? The usual...

2007-11-09 @ 11:39:46
Postat av: Phantom

jag hade tänkt göra samma sak men kom aldrig in!
Får bli strumpor nu som vanligt haha

2007-11-09 @ 13:42:13
Postat av: Daniel

Gör som jag och köp någonting som du vet är uppskattat; Whiskey!

2007-11-09 @ 15:26:37
Postat av: Hedman

ABC: Ja men precis som du säger så kändes det så.. usual
Phantom: Jag blev lite irriterad över att dom aldrig klarar av en stor belasning på sidan..
Daniel:
Haha den var bra! Blev en golfbok för mig till slut istället!

2007-11-11 @ 19:34:53
URL: http://anytime.blogg.se
Postat av: T

haha, min farsa är också en golf-farsa! om man inte hittar något kan man alltid ge någonting inom golf :P

2007-11-12 @ 00:19:11
Postat av: Hedman

T: Haha ja det är faktiskt alltid en nödlösning jag har om jag inte hittar något annat! Fast whiskeyn hade nog också gått hem som nämndes tidigare!

2007-11-13 @ 23:11:12
URL: http://anytime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]