Temafest

I helgen var det dags för temafest!
Fick inbjudan i brevlådan förra veckan där det stod att lördagens tema skulle vara "militär-uniform".
Jag kom direkt på vad jag skulle försöka satsa på och började direkt med sökandet efter kläder!

Jag gjorde aldrig lumpen, men om jag skulle blivit intvingad hade jag utan tvekan valt att bli matros!
Nu skulle jag få chansen att bli sjöman, iallafall för en kväll :)

image242
Såhär blev det till slut!
Var tvungen att slänga in mig själv i en härlig nostalgisk marin miljö!
Syns lite dåligt kanske men ni får en bättre helhetsuppfattning genom detaljbilderna nedan.

   

Tröja:  Garderobsfynd
Byxor:  Sunday Sun
Kängor:  Garderobsfynd
Scarf:  Mormors
Båtmössa:   Tradera  (Tysk DDR-mössa från 2:a världskriget)



Nu ska jag titta på Coldplay Top 5 på VH1, sedan är det dags att sova.
God Natt!

Kommentarer
Postat av: Em

Snygg matros, shit!!

2007-11-07 @ 09:44:35
Postat av: Hedman

Tack Em! Tycker att jag hittade bra kläder till slut!

Postat av: T

Va roligt med temafest!
Lyckad outfit också tycker jag

2007-11-07 @ 19:28:21
Postat av: Ida

Du är min, amen på det!

2007-11-09 @ 08:43:41
Postat av: Hedman

T: Ja det ger mer liv i festen! Tack!

Ida: Såklart jag är och kommer alltid att vara!

2007-11-09 @ 11:10:00
URL: http://anytime.blogg.se
Postat av: Simon

(Tysk DDR-mössa från 2:a världskriget)

Thos this make sense in your world?? Think about it...

2007-11-14 @ 11:14:59
URL: http://www.pashion.dk
Postat av: Hedman

Simon: No big deal to me.. It could have been worse right? I saw the hat just like an accessory to make my outfit more sailor. I just bought the cheapest one that I could get my hands on.

2007-11-16 @ 14:12:48
URL: http://anytime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]