Bloc Party på Musikbyrån

image225

Just nu visas Musikbyrån Live med Bloc Party på SVT2! Det är repris och 3 gången jag ser konserten som spelas på Cirkus i Stockholm.

De nya låtarna dominerar spelningen såklart men jag kan inte få nog för det!

För er som inte vet vad det är för sorts musik så kan man väl sammanfatta det som indierock. Hoppa inte på mig nu och påstå att jag använder indie-termen fel. Den används till det mesta och folk förstår om vad man menar. 
Enough said ;)

Eftersom jag postar lite sent och inte ger er chans att se konserten på tv så har jag en backup-plan.




Kolla in spelningen HÄR
Sök på musikbyrån i sökfältet så hittar ni den.
Lyssna och njut!

Kommentarer
Postat av: Phantom

Tack för tipset!
Visste inte detta. Ska kolla in spelningen nu!

2007-10-09 @ 23:03:56
Postat av: Ida

Att du hinner med sånt här mitt i allt gullet.. Jag saknar dig

2007-10-10 @ 19:36:48
Postat av: Hedman

Phantom: Så lite så! Hoppas du gillade det!
Ida: Hade faktiskt på det samtidigt som jag skrev in byggfysiken på datorn. så det så! :)
Har varit i skolan 12 h idag också så jag tror att jag tog igen den tiden..
saknar dig också.

Postat av: Anonym

Tack tack tack!

2007-10-11 @ 01:21:52
Postat av: kallE

Har bara hört namnet innan men aldrig lyssnat in dom. De va BRA!
Tack!

2007-10-11 @ 23:53:42
Postat av: Hedman

kul att ni gillade det, anonym och kallE

2007-10-12 @ 22:04:54
URL: http://anytime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]