Filippa K 08

image226

Många av er har säkert sett detta hos Cafe, men jag lånar lite bilder och skriver lite om Filippa K's vår 2008.
"Tänk er en ung sjöman på permission på 1950-talet" säger Rasmus Wingårdh.
Jag både njuter och ler när jag hör beskrivningen faktiskt.
Det låter som att vi är på väg mot en härlig vår och den enda frågan som kommer upp är väl egentligen om vi inte kan hoppa över vintern i år?

Mitt favoritplagg är den gråa collegetröjan med korta ärmar här ovanför!
Ni kan kolla in
cafe för lite fler bilder om ni vill.

Kommentarer
Postat av: kARL

finfina saker!
Du, är skinnjackan också med vårkollektionen eller visade du bara en random bild på rasmus?

2007-10-13 @ 00:49:10
Postat av: Daniel

Du jag tänkte faktiskt på att det där var precis din stil när jag kollade igenom bilderna på Daniels blogg!
Hur går det med köpen från GBG föresten, vi ivriga läsare vill se bilder på de omtalade plaggen!

2007-10-13 @ 10:41:31
Postat av: Phantom

Jag vill också hoppa över vintern för jag hittar ingen vinterjacka... FK ser lovande ut!

2007-10-13 @ 22:34:55
Postat av: wb

det blir fajt om den där collegetröjan mellan oss tror jag. Den vart skitsnygg! helgrym smak du har! =)

2007-10-14 @ 00:05:26
Postat av: Anonym

gula chinos. intressant.
ska man våga ha de i vår?

2007-10-14 @ 21:32:24
Postat av: Hedman

kARL: Jackan är med i vårkollektionen

Daniel: Haha jaså? Ja jag verkligen älskade beskrivningen rasmus gav där och vissa plagg är underbara! Bilder på köpen kommer upp på söndag tror jag, efter alla tentor :)

Phantom: Jag hittar inte heller någon vinterjacka.. säg till om du har några tips.

wb: Tack! Ja det är en tröja jag verkligen skulle vilja ha!

Anonym: Klart man ska våga! Bara man själv tycker det är snyggt och kan matcha dom rätt så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]