Nyköpt - från Göteborg

Nu är äntligen tentorna över för stunden!
Började nya kurser (Building Design, Organisation & Ledning) idag och fick massor med uppgifter direkt.. inte särskilt lyckat...

Jag har iallafall tagit mig i kragen och fotat de plagg som jag köpte i Göteborg för några veckor sedan.
Om ni kommer ihåg så visade jag en lista på saker jag var ute efter och lyckades få tag på mer än vad jag trodde. Är helnöjd!

image229
  
Jeans - Whyred Hell  1 100 kr
Har varit på jakt efter ett par nya jeans ett bra tag. Blev till slut ett par otvättade whyred som kommer att få följa med på mycket äventyr i höst.


image232
Stickad tröja - H&M  400 kr
Detta är en ganska grov ripoff på en tröja från whyreds tidigare kollektioner. 
Letade mycket men fick då aldrig tag på den då, vilket gjorde att jag var tvungen att köpa detta alternativ.



image233
Stickad tröja - H&M  400 kr
Kunde inte heller låta bli att köpa denna tröja. Den verkar hålla hög kvalité och kommer att värma bra under höstjackan eftersom jag fortfarande inte hittat någon vinterjacka.


image234
Halsduk - H&M  70 kr
En lång varm halsduk som skyddar mot Vätterns brutala vind. Perfekt!
Här kan ni även se detaljbilder på tröjan.


image235
Skjorta - Lee Gold Label  1 000 kr
Hittade denna skjorta från Lee's limiterade SS07 kollektion "Gold label" som plockar fram detaljer från workerplagg från förra sekelskiftet.


Nu är det dags att sova.
Ska upp tidigt imorgon... buliding design.
Hoppas ni är lika avundsjuka, som jag är nöjd över de nya köpen ;)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Fan mange! Nu blev jag avundsjuk som satan på dig.. den där snygga tröjan från H&M skulle ju passa perfekt på mig! Jaja.. man får väl glädjas för din skull då istället! Dags att handla lite grejer med militärt tema snart? Hört att det ska vara populärt om nån vecka eller så...

2007-10-23 @ 11:26:03
Postat av: Phantom

Snygga jeans!
köpta vart?
Finns halsduken i andra färger? Har bara sett grå jag.

Bra Köp mange!

2007-10-23 @ 19:45:56
Postat av: Marco

Har oxå hört de d´är med militär-tema?!?! Gud vad läskigt!

Allah Ackbar

2007-10-23 @ 19:59:49
Postat av: ABC

Gillar verkligen skjortan från Lee!
Även whyred-ripoffen.
det var faktiskt mycket likt!

2007-10-23 @ 22:18:59
Postat av: Anonym

Grymma köp allihop ju!
Vad e det för kängor på bilden med jeansen? :O

2007-10-24 @ 01:16:17
Postat av: Jocke

Snygga jeans! Sen undrar ja var du hittade alla dom här HM-plaggen??

2007-10-24 @ 20:03:50
Postat av: Hedman

Daniel: Haha, Ja du får glädjas åt mig lite istället! Vilken av tröjorna menar du förresten, whyred-lookalike'en?
Ja runt den 3:e kommer ja definitivt att klä mig militärt!

Phantom: Tackar! De är köpta på Solo.
Halsduken finns i svart och olivgrön också.

Postat av: Hedman

Marco: Ja lite kanske, men det blir nog roligt :D har du någon bra outfit än då?

ABC: Jaa jag älskar skjortan!
Visst är tröjan lik ja. det som skiljer är väl att fjälltrycket inte går upp på axlarna utan går över bröstet och över armarna.

Anonym: Tacktack! Det är ett par Bobby Burns Refined.

Jocke: Jag är jättenöjd med jeansen! Köpte i princip alla H&M-plagg vid kompassen. Trots att det var stökigt pga renovering så hade jag tur!

2007-10-24 @ 21:15:30
URL: http://anytime.blogg.se
Postat av: Elisabet

"Lusetröjan" var assnygg!

2007-10-24 @ 23:16:24
URL: http://stenvreten.blogg.se
Postat av: il g

Shit, as feta tröjor från H&M! Hoppas de går att få tag på i malmö/lund området!

2007-10-28 @ 01:22:02
Postat av: Hedman

Elisabet: Lusetröja? aldrig hört förut? men tack vilken tröja du än menar :)

il g: Ja jag är helnöjd! Måste ju gå att hitta i malmö/lund tycker jag. Lycka till!

2007-10-28 @ 19:35:21
URL: http://anytime.blogg.se
Postat av: Mark

Jag gillar jeansen väldigt mycket. Har Whyred några jeans som är baggy upp till men smalare nedtill? Du kanske kan rekommendera något märke?
Har själv Lee Parker och Wrangler Tom Carrot som är sådana.

2007-10-30 @ 19:14:16
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: Hedman

Mark: Då är vi 2 :) Jag har faktiskt dålig koll på hur whyreds modeller är.. Mina Hell är något mer åt raka hållet men man kan ju faktiskt lämna dom till en skäddare och sy in för en liten summa.
Om du på något sätt lyckas få tag på Acne Mod (borttagen modell) så rekommenderar jag verkligen dom! Annars kan du kolla in Nudies Thin Finn eller kanske Grim Tim (Har inte provat Grim men fått för mig att de är lite loose-narrow)
Lycka till!

2007-10-30 @ 21:14:34
URL: http://anytime.blogg.se
Postat av: Pernilla

Åh, riktig snygg stil är vad du har :)

2007-10-30 @ 23:17:40
Postat av: Anonym

Ja håller med Pernillan! =D

2007-10-31 @ 08:46:35
Postat av: lil g

Sorry om jag lägger mig i, men kolla även Even Steven mark!

2007-10-31 @ 11:50:21
Postat av: Hedman

Pernilla: Tack för de fina orden :)
Anonym: Tack tack tack!
lil g: Inget att ursäkta sig för! Bara roligt att andra kommer med tips som man glömt vilket även kan skapa lite diskussion. Fortsätt så :)

2007-10-31 @ 18:51:45
URL: http://anytime.blogg.se
Postat av: Tim

Skitbra inköp du! :) Jeansen passar dig jättebra. Och även om HM-tröjan är en rip-off så är den riktigt snygg. Way to go! :)

2007-11-06 @ 17:53:00
URL: http://howtowalk-tall.blogspot.com
Postat av: Hedman

Tim: Blir glad av att jag uppskattas av köpen! Tack! Är jättenöjd med alla plagg!

2007-11-07 @ 16:51:16
URL: http://anytime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]