Vad är det för dag idag?

                    image238
Jag har nog aldrig tyckt om väggalmanackor.
Vet egentligen inte varför, men när jag tänker efter så har jag inte sett en enda snygg sådan vilket kan vara en stor bidragande orsak. Säger man väggalmanacka till mig så tänker jag genast på en med typiska blomarangemang...

Tog en liten paus i allt skissande & ritande innan och hittade faktiskt en almanacka som jag tycker är skitsnygg! Den är gjord för 2008 av Nikki McClure där hon speglar typiska händelser för den aktuella månaden.  Jag gillar motivet varje månad och skulle jag bara ha en bra plats för kalendern så hade jag köpt den direkt!


Om ni vill ha den så kan man köpa den
här för endast 100 kr.


Kommentarer
Postat av: Em

Ser mysig ut. jag hatar också väggkalendrar annars!

2007-10-29 @ 00:19:41
Postat av: ABC

Finns det större bilder nånstans?

2007-10-29 @ 20:41:44
Postat av: Hedman

Em: Ja äntligen en som bryter tråk-mönstret!

ABC: Det finns något större bilder på länken i inlägget. Kolla in!

Postat av: malin

väggalmanackor påminner mig bara om farmors hem. och de ger ju en inte direkt några moderna vibbar...

2007-10-30 @ 22:18:59
URL: http://malinst.blogg.se
Postat av: Hedman

malin: Precis som för mig så påminner det om min mormor hem. Men du tycker inte att denna tar dig ett litet steg närmare acceptabelt heller då? :)

2007-10-31 @ 18:45:19
URL: http://anytime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]