Förra helgens klipp

Nu har jag faktiskt slutat skolan för dagen.
Känns skönt att bara ha en föreläsning som man kan halvsova sig igenom!
Jag tänkte visa förra helgens klipp, eller det blir förr-förra kommer jag på.

image206

Eftersom kylan smyger sig på mer och mer är det dags att börja använda vantar igen.
Det fick bli ett par (nu ganska hypade) torgvantar från H&M.
Jag gillar dessa mer än fingervantar som jag använde förra året eftersom man nu ännu lättare kan använda handen utan att känna sig klumpig och vara tvungen att dra av vanten varje gång man ska göra något.
De kostar endast 29 kr, och därför köpte jag både ett par svarta och dessa gråa för att kunna variera mig lite.


Tog även en sväng förbi onoff för att lämna in min Ipod som gått sönder ännu en gång...

Allt började med att jag köpte en ipod nano 2005 som gick sönder 2 gånger. 2006 fick jag byta till en ny modell och nu har denna gått sönder precis innan garantitiden tog slut!
Fick nu istället pengarna tillbaka; 2700 kr vilket innebär att jag inte förlorat en krona sedan första köpet 2005!

Dags att köpa en ny, och det blir antagligen en ny nano idag!

image208

Kommentarer
Postat av: G

Har inte sett någon som har torgvantar iallafall. Snygga!
Vad är det för ipod du ska köpa?

2007-09-25 @ 11:39:05
Postat av: Daniel

Det var som fan! Bra gjort att få pengarna tillbaka! Men den var väl bara 4BG när du köpte den va? Låter snuskigt dyrt, med tanke på att 3generation bara kostar 1400:-?
Jag ska f.ö. också köpa/önska mig nya Nano i julklapp! Får se om jag orkar vänta till jul eller o jag köper nu. Kul att kunna kolla på nån serie eller så på den!

2007-09-25 @ 17:29:43
Postat av: Hedman

G: Ja torgvantarna blir bra till hösten. Jag ska köpa den nya ipoden som kommit precis. en 8 GB.
Daniel: Ja det var skönt att få tillbaka pengarna så man kan välja vad man vill! Jo jag köpte 4 GB för 2700:- 2005 men fick byta till 8 GB vid första bytet utan extra kostnad eftersom den då låg i 2700:-. Lite kompensation :) Och nu fick jag tillbaka pengarna igen! Kan inte bli bättre!
Tycker jag att du gör rätt i. slå till!

Postat av: Mr Stek

Kanske dags att handla dina elektronikprodukter i en "riktig" affär=)

2007-09-25 @ 22:26:59
Postat av: Daniel

Mr Stek: Hur lång garanti ger denna affär som du verkar vara expert på?

2007-09-25 @ 23:40:16
Postat av: JOnas

Såna torgvantar vill jag också ha! Finns de på alla HM eller?

2007-09-26 @ 08:57:34
Postat av: Hedman

Stekarn: Ja om den riktiga affären kan knäcka den rabatten som jag får på onoff så ;)
Jonas: Ja det tror jag att de gör. Du kan nog gå in på ditt lokala H&M och hitta direkt.

2007-09-26 @ 20:28:29
URL: http://anytime.blogg.se
Postat av: bella

haha, otur med dina iPods. Bra att det har fixat sig varje gång.

2007-09-26 @ 21:37:42
URL: http://isabelleruscic.blogspot.com
Postat av: Hedman

Bella: Ja det har varit lite jobbigt men toppen att jag fått tillbaka varje krona nu!

2007-09-27 @ 19:47:39
URL: http://anytime.blogg.se
Postat av: Pernilla

Jag har den där nya Nanon i svart, men det går inte att sätta på den nu (?) efter en vecka så jag måsta pallra mig mot Onoff och fråga hur min lilla älskling egentligen mår.

2007-10-30 @ 23:20:19
Postat av: Hedman

Pernilla: Jag har precis samma :)
Min fungerar i princip felfritt.. än sålänge.. Som du ser så brukar mina gå sönder men alltid haft tur och fått en ny! Hur gick det med din sen då?

2007-10-31 @ 18:58:24
URL: http://anytime.blogg.se
Postat av: Calle

Köpte en Nano iförgår, fungerar kanon! Älskar verklige n den haha, köpte dock 4gb, men det verkar räcka för mig.

2007-11-08 @ 17:22:41
Postat av: Hedman

Gratis till en mysig spelare Calle!
Ja har man inte så mycket musik eller orkar ta sig tid att välja bort något när man väl har lagt in 4gb BRA musik sedan så räcker det gott och väl :)

2007-11-09 @ 11:15:50
URL: http://anytime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]