K-special imorgon, Fredag

image200
Såg på reklam innan att veckans K-special kommer att handla om
den amerikanska skådespelaren James Dean.
Han dog vid tidig ålder, endast 24 år gammal, i en bilolycka och hann bara 3 filmer under sin livstid.
Trots detta har han levt kvar i historien och varför får ni säkert höra imorgon. Jag kan ju inte avslöja allt ;)
Men passa på att njuta av en rebell med cool stil!

Som det ser ut nu så har jag inget för mig imorgon kväll, så detta blir ett givet val för min del. 
Ni som missar det imorgon får chansen igen den 23/9 och 25/9.

Fredag kl. 20.00 SVT2

Kommentarer
Postat av: Utmanare

Schysst blogg. Gillar din stil, hade gärna sett mer av den på forumet.
K

Postat av: Hedman

Kul att du hittat hit :)
Ja jag vet. Det finns nog inte några ursäkter för att jag inte lägger upp på forumet. Har sagt att jag ska skärpa mig men det har aldrig blivit av...
MEN nu säger jag det en gång till på riktigt, jag ska skärpa mig! :)

2007-09-21 @ 14:09:50
URL: http://anytime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]