Modetidningen Modette läggs ner

image171
Modette släppte sin första tidning i april detta året och nu återstår det bara två kvar att ge ut.
Det blev inte mer än sju nummer av den nya modetidningen för tjejer.
Enligt Modette har hemsidan gjort succé medan tidningen inte sålts alls i den omfattning som man hoppats på. Därför kommer nu tidningen att upphöra, men däremot kommer hemsidan att finnas kvar med sin community etc.

Min Ida har prenumrerat på tidningen från start vilket gjort att även jag har läst den en hel del.
Jag tycker att modemagasinet var riktigt bra och att den slog mitt manliga alternativ King. 
Modette var mer spännande och rolig med sina foton av folk på stan, månadens modette etc.

Synd att den lades ner tycker jag.


Kommentarer
Postat av: femme

Synd på en sådan mysig tidning.
kul att hemsidan stannar kvar dock.

2007-09-04 @ 23:30:22
Postat av: Hedman

Ja det är synd om er som missar detta magasin!

2007-09-05 @ 09:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]