På väg till Göteborg


image210

Imorgon tar jag med mig Ida och åker iväg till Göteborg på lite shopping och annat kul! Det känns som att det var ett bra tag sedan jag var där nu och förhoppningsvis hittar jag en hel del höst/vinterplagg. Är i stort behov av kläder... eller nej det är jag inte, men det känns så :)


Nå vad letar jag efter egentligen? Lika bra att lista upp lite!
Vi börjar uppifrån och går neråt:

  • Mössa: Ja - någon sotarmodell eller liknande kanske.
  • Halsduk: Ja - stor stickad
  • Jacka: Ja - Vinterjacka i första hand. 
                         Endast vindparkas från Whyred accepteras som höstköp.
  • Tröja: Ja - stickad mysig tröja eller kofta, kofta oversize
  • Tee: Nej - inget planerat, men undantag kanske dyker upp?

  • Skjorta: Ja - inget bestämt, hoppas på tur!

  • Byxor: Ja - Jeans i första hand. Kanske ett par grå. 
                         Lutar även mot ett par otvättade Whyred.

  • Skor: Nej - eller.. skulle vara ett par Acne/Tretorn isåfall!


Som ni ser så är jag öppen för det mesta.
Om jag hittar allt så blir det stora hål i plånboken, men antagligen så hittar man inte allt heller.


Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Gold

Lycka till!
Hoppas du hittade något av det du nämnde idag! Visa gärna sedan

2007-09-29 @ 22:38:38
Postat av: Hedman

Tack Gold!
Det blev en bra köpdag igår faktiskt.
Visar vad jag köpt någon av de kommande dagarna!

Postat av: Phantom

Blev det mycket köpt alltså?
När får vi se? :)

2007-10-02 @ 09:11:11
Postat av: Em

Väntar med spänning!

2007-10-02 @ 10:19:09
Postat av: Hedman

Phantom: Ja det blev ganska mycket köpt faktiskt! Lyckades allt pricka in lite på listan jag postat.
Jag ska försöka lägga upp bilder på köpen denna veckan, men jag har lite stressigt i skolan just nu.
Em: Håll ut :)

2007-10-03 @ 00:58:25
URL: http://anytime.blogg.se
Postat av: ABC

Nu vill vi se! :)
Jättebra blogg förresten!

2007-10-04 @ 11:31:19
Postat av: Hedman

ABC: Det är stressigt i skolan som sagt, men jag ska försöka få upp det till helgen kanske.
Kul att du gillar bloggen!

2007-10-04 @ 12:52:57
URL: http://anytime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]