Tvätta Jeans-lördag

image205
Idag är det tvätta jeans-lördag här hemma! Just nu ligger ett par hittills otvättade Julian Red California i tvättmaskinen på en skontvätt.

Jeansen inhandlades den 29:e April 2006, vilket innebär att jag har burit dom i nästan 1 år och 5 månader!
Måste dock tillägga att jag inte användt dom varje dag, men kanske 4 dagar i veckan i snitt.

De flesta har väl hört att man ska vänta med att tvätta otvättade jeans ett tag,
men för er som missat så kan jag berätta varför en annan dag.

Jag är grymt nyfiken på resultatet och kommer att visa före- och efterbilder nästa eller nästnästa vecka någon gång. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Härligt att du har tvättat dem nu! Får hoppas att resultatet blev grymt! Annars är det bara att köpa ett par Cure! Det vet du!

2007-09-23 @ 00:29:22
Postat av: Claes Schalling

Langa upp bilder sen.. :)

Postat av: Hedman

Daniel: Ja det får bli ett par cure eller new standard om jag får chansen! Det är galet vad hård denimen är i dom!
Schalling: Bilder kommer senare i veckan :)
Jeansen har torkat över natten och det har inte hänt så mycket med dom, men man kan inte förvänta sig mer efter en skontvätt med bara lite lite tvättmedel.

2007-09-23 @ 19:18:12
URL: http://anytime.blogg.se
Postat av: Adam

fan.. haha.. ett och halft år.. tungt! Hoppas inte dom krymper.. : D

2007-09-23 @ 21:15:07
URL: http://allahardet.blogspot.com/
Postat av: G

Oj det var inte lite länge det. Det måste ha luktat :P

2007-09-24 @ 08:58:31
Postat av: Robban

Haha så de har "äntligen" fått sig en sköljning nu då! Hoppas du blev nöjd med resultatet! Inga nya inköp som skett på senaste tiden? Har ju inte varit med i matchen! Ha de kanon!

2007-09-24 @ 12:32:56
URL: http://jonssonärbäst.blogg.se
Postat av: Dahlström

Nyfiken på resultatet...

2007-09-24 @ 13:52:59
Postat av: Phantom

Jag vill se bilderna så fort som möjligt :)

2007-09-24 @ 19:57:43
Postat av: Hedman

Adam: hehe ja tungt, men aningen äckligt :P
De har inte krympt i längd utan bara i midja och så, vilket då är lugnt eftersom de antagligen töjs ut efter nån vecka igen!
G: usch ja de har luktat! De sista månaderna har jag inte haft dom bland annat folk... det säger väl allt...
Robban: Ja nu är de äntligen tvättade och jag är nöjd! Lägger upp något nytt inköp senare under kvällen! Hoppas Barcelona var underbart förresten!
Dahlström & Phantom: Slänger upp bilder denna veckan eller nästa. Håll ut :)

2007-09-24 @ 22:47:07
URL: http://anytime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]