Mina tankar om SthlmFW

Nu är modeveckan över och vi har fått se höstens & vinterns framtid.
Själv har jag inte tagit mig tid att kolla in allt än, men tänkte berätta vad jag gillar mest av det som jag har sett.
image281

1: Jackorna vars krage är rak och fortsätter en bit upp på halsen (syns här hos Velour). 
Ser fram emot nästa års jakt efter den perfekta vinterjackan!

2:  Byxor som slutar strax över ankeln. (ett av acnes huvudteman)
Detta har väl legat i tiden ett tag för de som är med. Jag kommer att fortsätta med det under våren iallafall och till vintern får vi se vad som händer.

3: Jeansen ersätts av kostymbyxor. (denimbyxorna fattas på flertalet visningar)
Av okänd anledning är jag halvtrött på jeans och har burit kostymbyxor (i princip) nonstop sedan solen och sensommaren försvann förra året.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jeansen försvinner... bullshit

2008-02-04 @ 00:06:16
Postat av: adam

jag gillade också de där kragarna. fanns hos en del iallafall!

2008-02-04 @ 12:49:18
Postat av: wb

nejnejnej ja gillar inte korta byxor alls!

2008-02-04 @ 21:14:43
Postat av: calle

väskan som syns på bilden..
vem är det som har den i kommande kollektion?

2008-02-05 @ 09:33:21
Postat av: aNNa

ingen mer vinter, nu är de snart vår.
tänk på det! :)

2008-02-06 @ 00:47:27
Postat av: Anonym

ja ge lite vårtips nu som anna sa :)

2008-02-08 @ 15:00:22
Postat av: Hedman

anonym: Nej, de försvinner säkert inte men får säkert större konkurrens bara.

adam: Ja vi får se men jag hoppas vi får se flera stycken!

calle: Det är acne som har den i kollektionen.

aNNa: Ja hoppas det blir varmare snart! längtar till våren nu!

Postat av: andreasanton

Det ser mkt bra ut... Snygga bilder!
Toppenblogg..

2008-02-12 @ 14:30:02
Postat av: Hedman

andreasanton: Tack tack! roligt att du (ni) gillar bloggen!

2008-02-13 @ 15:43:59
URL: http://anytime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]