Vårskor från Gram

image282
Idag är det klarblå himmel ute och gatorna dammar av gruset som ligger kvar sedan snön smält bort.
Det känns riktigt vårigt ute och jag har längtat länge efter detta! Med vädret som inspiration började jag leta efter potentiella vårplagg!

Såhär ser skorna ut hos Gram till våren (bild lånad från
king). De är betydligt mer färgglada än tidigare och har dessutom fått en rundad tå istället för spetsig (mycket bra!).  Själv är jag ute efter en blå tygsko tror jag. Skulle mycket väl kunna tänka mig den blåa nyansen hos Gram, fast i låg modell.

Vad tycker du om Grams nya stil?


Kommentarer
Postat av: Ida

Fint :) du, imorn ska vi hänga! jag längtar dit. du är bäst

2008-02-13 @ 17:44:44
Postat av: adam

shit grymma faktiskt. Jag vill ha dom gröna!
någon aning om vart priset kommer att landa??

2008-02-13 @ 21:02:36
Postat av: ABC

skorna ser fina ut!
skulle kunna tänka mig ett par gula faktiskt!

2008-02-13 @ 22:41:19
Postat av: johan

Är det bara färgglada skor som kommer är det andra neutrala färger också??

2008-02-14 @ 01:18:52
Postat av: Sarah

ooooh gula skor som jag vill ha! tack för tipset!!

2008-02-14 @ 12:28:57
Postat av: Hedman

Ida: Ja och som vi hängde :) Tack för en jättefin alla hjärtans dag älskling! Puss!

Postat av: Hedman

adam: De kommer att ligga runt 1000-lappen. Normalpriset för gram-skor alltså.

ABC: Ja jag gillar också de gula!

johan: Skorna kommer att finns i vita, svarta och gråa nyanser också tror jag. Det kunde jag kanske skrivit i inlägget, men nu vet du :)

Sarah: De gula är jättefina tycker jag! Varsågod!

2008-02-15 @ 16:53:41
URL: http://anytime.blogg.se
Postat av: Joakim

Riktigt fina! Vill ha alla :P

2008-02-15 @ 22:05:50
URL: http://joakimf.blogg.se
Postat av: Hedman

Joakim: Ja har man lite pengar över så :) Men om man bara får välja 1 par så är den blåa nyansen min favorit

2008-02-29 @ 23:27:03
URL: http://anytime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]