Fresh Fish 08

image293

Förra helgen gick årets "Fresh Fish" av stapeln.
Detta är en modemässa och tävling i Göteborg som riktar sig till oetablerade designers.
Deltagarna är handplockade av en jury och får visa upp sina kreativa verk under lördagen och söndagen.

Vinnaren koras till årets "Fresh Fish"  och vann i år, förutom äran såklart, 25 000 kr till en inspirationsresa.
Som om inte detta vore nog kommer man få en egen limiterad kollektion i 10 MQ-butiker.

Den som juryn röstat fram som 2008 års designernykomling heter Hanna Lindström!
Grattis!



Förklaring till dålig uppdatering:
Som ni märkt så har det inte blivit några uppdateringar alls den senaste tiden.
Detta beror på att jag har för för för mycket att göra i skolan och annat. Allt plugg har gjort att jag har tappat motivationen att hålla bloggen vid liv och att jag hellre har gjort andra saker den korta stunden man är ledig.

Antagligen så kommer uppdateringen bli lite gles även i maj månad men kom ändå in här med jämna mellanrum, man vet aldrig när det läggs upp nya saker!

Kommentarer
Postat av: hannah

jobigt att ha mycket i skolan.
hoppas att det går bra!

2008-05-08 @ 15:28:56
Postat av: andreas

bra att okända designers får en chans att komma upp sig i branchen!

Hoppas det löser sig med skolan!

2008-05-08 @ 21:33:32
Postat av: elin

grattis till hannah!

jag hoppas också att skolan går bra tillslut så att du kan börja blogga lite mer igen =)

2008-05-08 @ 23:53:24
Postat av: johan

vart var det där fresh fish?

fick allmänheten komma?

2008-05-09 @ 06:37:44
Postat av: abc

Vad är det du har fullt upp med i skolan då? tenta?

2008-05-09 @ 15:05:52
Postat av: jakob

lycka till i skolan och kom tilbaka här snart!

2008-05-11 @ 17:03:53
Postat av: Hedman

andreas: Mycket bra tycker jag!

Johan: Det var i Göteborg. Vet dóck inte om allmänheten fick komma..? antagligen inte.

Tack för omtanken hörni.
Det som främst tar upp all min tid är kursen "Skiss och visualisering" där vi får olagligt många nya uppgifter varje vecka..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]