Herr Judit design


Herr Judit heter vintagebutiken som köper, byter och säljer dina kläder och accessoarer.
Idag kl. 11.00 öppnades butik nummer 2 - Brandstationen. Istället för att inrikta sig på kläder kommer den gamla stationen att erbjuda möbler, lampor och fler accessoarer. Allt fungerar som tidigare - köp, byt, sälj. 
Konceptet låter lysande och jag kommer att besöka den nya butiken så fort jag kan! Förhoppningsvis går jag därifrån med den främre pallen på bilden till vänster!

Herr Judit.se för mer info

Kommentarer
Postat av: oskar

detta låter hur bra som helst!

2009-04-26 @ 01:08:07
Postat av: Jonas

skön idé som vi får hoppas fungerar!

2009-04-26 @ 11:30:57
Postat av: Anonym

Vart ligger den då? kan ju vara bra att veta..

2009-04-27 @ 21:09:59
Postat av: John

underbar idé tycker jag! du har inte varit där eller?

2009-04-30 @ 00:50:21
Postat av: Hedman

vi får hoppas att det blir en succé då jag också tycker att det låter lysande!



anonym: Jag är inte 100% säker men den ligger i närheten av Nitty Gritty på krukmakargatan iallafall.



john:nej inte än men nästa gång jag åker upp så är det ett måste!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]