Årets Designer


Årets alla modepris har delats ut hos Café tidigare idag.
Inför Kings tidigare prisutdelningen av "Mäktigast i Modesverige" satte jag Acne som en av favoriterna.
Den gången blev det ingen vinst utan revanschen kom idag istället.

Acnes Jonny Johansson utsågs till årets designer för andra gången.  En utmärkelse som jag tycker att både Acne och Jonny är värda efter all framgång innehållande samarbete med Lanvin, Acne Archive, etablering i Paris och gästspel hos Svenskt Tenn.
Grattis!

Är ni nyfikna på resterande vinnare,
klicka här

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med.

Helt rätt vinnare efter de där uppnådda målen!

2009-08-19 @ 00:42:52
Postat av: katten

Känns det inte som att café är lite märkeskåta och alltid uppmärksammar sina favoriter trots att andra märken har gjort bättre ifrån sig?



Jag menar inte att Acne inte ska vara värda segern men ja, ni förstår..

2009-08-19 @ 08:39:43
Postat av: Maja Alin

:D japp

Postat av: ELli

12 ÅR OCH MODEBLOGGARE?

LÄS O DISKUTERA inlägget

hos itsallaboutelli.blogg.se

2009-08-19 @ 08:49:38
URL: http://itsallaboutelli.blogg.se/
Postat av: Gustav

All ära åt Jonny med sitt Acne!

Helt klart värd det efter alla framgångar den senaste tiden

2009-08-19 @ 17:49:11
Postat av: Hedman

anonym: ja det är en värdig vinnare!



katten: jag kan förstå vad du menar, men ja.. alla har ju sina favoriter. även om t.ex café visar många av mina favoriter så kan jag hålla med om att nyhetsflödet skulle kunna breddas.



Gustav: Jag håller med!

2009-09-08 @ 23:39:32
URL: http://anytime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]