white lies


Bågar: Ray Ban
Kavaj: Fifth Avenue Shoe Repair
Tee: MTWTFSS
Jeans: APC
Skor: Converse
Gitarr: Gibson
Skiva:
White Lies

I helgen var det Stockholm som gällde.
På schemat stod en coldplaykonsert i första hand och affärerna fick vänta till söndagen.
De stora köpen uteblev och jag blev bara en mysig randig tröja rikare.

Konsertkvällen var desto bättre och som om inte coldplay vore bra nog så värme White Lies upp publiken!
Sångaren och gitarristen Harry McVeigh var enkelt rockigt klädd i ett par otvättade jeans, grå tshirt och en kolsvart kavaj att matcha sin blanka Gibson med. Det behövs inte mer för att bli rock'n'roll.

Kommentarer
Postat av: sofie

både coldplay och white lies var underbara!

2009-08-25 @ 08:44:04
Postat av: Johan

Det hade varit kul att vara där.

Jag hörde dock att det var ungefär samma konsert som i globen förra året.

2009-08-25 @ 10:07:35
Postat av: Oskar

Låter lite joy division över hans röst. mycket bra!

2009-08-25 @ 17:50:39
Postat av: Hannah

Konserten var helt perfekt!

Ståplats eller sittplats?

2009-08-27 @ 21:56:23
Postat av: mathis

Jag får bli den första att hylla outfiten då.

Rockigt enkelt och snyggt!

2009-08-28 @ 18:40:47
Postat av: Hedman

sofie: mer än bra!



Johan: Jag det var synd.. jag hade inte räknat med att det var "viva la vida tour" som kom tillbaka.



Oskar: Ja! Lite joy division/editors, mycket bra!



Hannah: Hade ståplats denna gången. sj?



mathis: den hamnade visst lite bakom all konserthysteri bland kommentarerna. jag hade själv gärna entrat scenen klädd sådär


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]