Furniture Fair 09


Just nu pågår årets möbelmässa i Stockholm.
För sjätte året i rad bjuds en internationell designer in för att gestalta en lounge på Stockholmsmässans entrétorg. I år är det holländska formgivaren 
Ineke Hans som kanske mest är känd för sina skulpturala möbler,

Mässan pågår mellan 4-8 februari med öppettiderna:
Onsdag-fredag kl 09.00 - 18.00
Lördag kl 09.00 - 17.00
Söndag kl 10.00 - 16.00

Onsdag - Lördag är avsatt för fackfolket och allmänheten får endast tillgång till mässan på söndagen den 8:e.
Jag ska inte upp i år men håller tummarna för att min kompis Daniel ska upp med jobbet till Nordic Light Fair som arrangeras parallellt med Stockholm Furniture Fair. Förhoppningsvis kan man få tillgång till intressanta bilder genom honom!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag hade velat åka dit om jag hade kunnat!

2009-02-06 @ 10:25:35
Postat av: Anonym

vad kostar det? skulle va kul att åka in idag

2009-02-08 @ 10:05:11
Postat av: Daniel

Nu kollade jag iofs mest på belysningsdelen men måste säga att årets mässa var en ganska stor besvikelse. Kanske var det för att det inte var så många nyttiga nyheter för mig eller för att de riktigt stora företagen inte var med i år. Tror att du gjorde rätt i att inte åka iaf!

2009-02-08 @ 21:04:08
Postat av: Hedman

Louise: Samma här



Anonym: Förlåt att svaret kommer lite sent.. jag har för mig att det kostade ca 150 kr att gå in på söndagen. Är man student behövde man bara betala 50 kr.



Daniel: Jaså det var så illa i år alltså? Kanske var tur att man stannade hemma då. tack för infon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]