Nyköpt


Dags att lägga upp mina övriga köp utöver jackan från göteborgsresan!

Överst ser ni en rutig button-downskjorta från Acne POP. Ända sedan jag såg preview-bilderna från vårens POP-kollektion har jag intalat mig att denna skjortan ska köpas oavsett hur min ekonomiska situation ser ut just då. För två år sedan köpte jag
denna rutiga skjorta från acne och det känns nu underbart att ha en ny uppdaterad vårversion i garderoben!

    

Under det korta besöket hann även Ida att inhandla en alla hjärtans dag-present till mig.
I paketet låg en mörkblå Limit tee, även den perfekt inför lite varmare väder. Tack älskling!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Åh nu ska jag passa på att köpa den nya versionen av button check! Bra köp!

2009-02-28 @ 09:44:20
Postat av: Anonym

Snygg skjorta!

2009-02-28 @ 16:54:11
Postat av: Carl

Finns det inte andra rutkombinationer av den där skjortan förresten? Snygg är den!

2009-03-01 @ 00:42:38
Postat av: adam

vad kostar skjortan och finns den i fler färger?

2009-03-01 @ 21:43:03
Postat av: Hedman

Andreas: Gör så! den finns i flera färger.



Anonym: Tack!



Carl: Den finns i sammanlagt 4 färgkombinationer.

Kolla här:
http://shop.acnestudios.com/system/search/product.asp?id=1577



adam: 900 kr. se länken ovanför

2009-03-03 @ 22:53:22
URL: http://anytime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]