Vårjackan 09



Det var meningen att jag skulle ta en egen bild på den jacka som jag köpte.
Tyvärr vill inte datorn som jag vill och därför får det bli bilden från Acne själva.
Jag valde till slut basicjackan Motor framför för den ofodrade duffeln av den enkla anledning att duffeln inte fanns i lager än. Trots detta är jag jättenöjd (och sparade dessutom 500 kr)! Jackan kommer bryta utsökt mot lite mer dressade kläder och ge en fin mix av preppy/funktion/basic.

Det blev en lyckad visit i Göteborg och jag hittade tyvärr mer än vad jag hade råd med..
Bilder på resterande köp läggs upp imorgon!

Kommentarer
Postat av: Hugo

Du valde rätt! ;)

2009-02-27 @ 00:33:03
Postat av: Filip

Du skulle ha valt den andra tycker jag. Denna är också snygg, men inte lika snygg.

2009-02-27 @ 11:50:03
Postat av: Josefine

Snygg! Ha en bra kväll!

2009-02-28 @ 22:37:34
Postat av: Hedman

Hugo: Klart jag gjorde! Nej men jag tror att jag kommer bli helnöjd med denna till våren!



Filip: Duffeln fanns inte när jag var och tittade. Jag trivdes mycket bra i jackan jag valde så jag orkade inte vänta. Om duffeln är perfekt så köper jag kanske den också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]