Fashion Week by Berns



Idag drog Fashion Week by Berns igång!
Vi får se vad de olika modemärkena bjuder på under dessa tre intensiva dagarna.
Idag har bl.a Acne, the Local Firm, Carin Wester och J.Lindeberg visat upp sina framtida kollektioner.

VIll ni veta mer så hänvisar jag till diverse andra sidor som dokumenterar modeveckan lite bättre än vad jag kommer att göra. Istället för att gå på visningar sitter jag och gör modeller till presentationen i Architecture & Technology.

Om modeveckan blir lyckad så visar jag upp mina favoriter efter veckans slut!

Kommentarer
Postat av: Hugo

Nu när dagarna är över ska man väl reflektera lite. Jag tycker faktiskt inte att det var lika bra iår.

2009-01-29 @ 22:42:18
Postat av: Hannah

På tjejsidan fanns en del fint tycker jag!

särskilt minimarket som vanligt

2009-01-30 @ 23:42:39
Postat av: Johan

Nja nyheterna på catwalken var inte direkt revolutionerande denna gång...

2009-02-01 @ 21:32:28
Postat av: Daniel

Nu vill vi ha din åsikt Mange!

Nytt fokus framöver; Möbelmässan. Kommer du åka i år? Jag kan lämna rapport från ljusdelen :P

2009-02-03 @ 22:14:00
Postat av: Hedman

Hugo: Jag håller faktiskt med



Hannah: Ja minimarket och Dagmar gillade jag på tjejsidan!



Johan: Precis så kände jag också. det blir till att spara kläderna från AW08 nu.



Daniel: Nu är åsikterna uppe!

Jag kommer nog inte åka upp till stockholm på möbelmässan iår tyvärr. Tänkte skriva några rader på bloggen dock! Ska du upp eller? Du får gärna analysera ljuset så lägger jag upp det här :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]