Our Legacy rear ut med 60 - 80 %


Julen och nyåret har passerat och nästa vecka sätter skolan igång igen.
Det blev ingen macbook i julklapp utan bidrag till köpet istället. En större datorskärm uteblev också, men en sådan är nu beställd och kommer hem senast på tisdag! I övrigt fick jag även en influensa som har blommat ut nu lagom till terminstarten såklart...

Det jag egentligen skulle skriva om vill jag knappt sprida pga avundsjuka..
Our Legacy håller mellandagsrean vid liv och säljer ut kläder med 60 - 80 % rea.

Bråvallagatan 4, Stockholm
T-bana St.Eriksplan
Fre 7.00 - 20.00
Lör 10.00 - 17.00
Sön 12.00 - 16.00

Om jag hade haft vägarna förbi Stockholm så hade jag utan tvekan åkt dit och fyndat allt från laptop-case till skjortor!
Lycka till!


Tips: Om man nu, som jag, inte har möjlighet att gå på rean så kan man fynda plagg från Our Legacy på
Tres bien shop sedan en tid tillbaka.

Kommentarer
Postat av: david

tack så hemskt! ska gå dit imorgon =)

2009-01-09 @ 20:56:11
Postat av: jonas

jag ska åka imorgon!

2009-01-10 @ 15:05:26
Postat av: ABC

precis som du så bor jag för långt ifrån

2009-01-12 @ 20:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]