Mad Men

Klockan är mycket och jag är redan sen. Det har varit en lång dag på Sterling Cooper Advertising Agency och jag packar ner de sista bladen i portföljen. Drar sedan hastigt på mig kavajen, tar en liten klunk whiskey och beger mig mot hissen. Om bara några minuter ska jag möta de andra på baren intill för att fira Petes sista fria natt innan bröllopet. Förhoppningsvis blir det en lång och oförglömlig kväll!


Bågar: Ray Ban Clubmaster
Kostym: Acne
Skjorta: Nicolo Ceschi
Slips: Zegna
Portfölj: Maxwell Scott
Skor: Church's

För er som missat Mad Men kan jag tipsa om att säsong 1 nu börjat sändas på kanal 5.
Själv har jag följt serien mer flyktigt men kommer nu att ligga i soffan varje söndagkväll.

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag ser att det inte bara är jag som vill uppleva en dag i new york i slutet av 50-talet. Snyggt!

2009-06-16 @ 17:18:26
Postat av: Fredrik

Riktigt snyggt det där!

Basfärgerna gör sig alltid bäst i en kombination!

2009-06-16 @ 18:08:30
Postat av: markus

Mad Men och Entourage är de serier som är värda att titta på. Outfiten ser snygg ut och skulle nog smälta in bra

2009-06-16 @ 20:16:51
Postat av: ABC

stiligt och passar in i serien tycker jag

mkt bra serie för övrigt!

2009-06-16 @ 21:41:06
Postat av: Felix

Kul att femman började sända från början.

Jag ska följa den

2009-06-17 @ 08:44:24
Postat av: Anonym

Snyggt! Men paketet röka känns inte så motiverat.. hade skippat det

2009-06-17 @ 22:05:36
Postat av: david

jag kan rekommendera att följa mad men! en serie som slår det mesta!

2009-06-20 @ 23:21:24
Postat av: Gustav

midsommaruppehåll?

2009-06-24 @ 00:46:26
Postat av: Hedman

Johan: Nej vi r minst två om den saken!



markus: Entourage får vi inte glömma nej!



Felix: Om du missade första avsnittet så kan du möjligtvis se det på kanal5.se inom en begränsad tid.



anonym: Jo.. jag var tveksam till att ha med paketet, men det fångar hela atmosfären. Dessutom handlar första avsnittet om cigarettmärket Lucky Strike.



david: både stilmässigt och good feeling-mässigt



Gustav: ja, ett midsommaruppehåll som övergick i flyttuppehåll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]