new look


Jag är på benen igen och helt återställd från min influensa. Dessvärre orkade jag inte med fredagens examensfest... Den fina kostymen anlände heller aldrig i tid vilket gjorde att jag nu väntar med nytt kostymköp till ett bättre tillfälle.

Istället för att fira den långa skolgången och vara ute i det varma vädret så har jag tagit mig i kragen och skapat ett nytt utseende till bloggen. På grund av min dåliga kunskap i html-kod (eller vad det kallas) tar det lite tid, men jag är på god väg! Hittills är den nya överskriften en märkbar skillnad och några fler funktioner är på gång.

Bloggmail dit ni kan skicka frågor, tips, inbjudningar, you name it. (
[email protected])
Google-translate widget så att bloggen kan översättas till valfritt språk.

Upplägget kan bli lite stökigt framöver men förhoppningsvis har ni överseende med detta.
Finns det andra önskemål så får ni gärna av er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg header!!

2009-06-03 @ 07:25:39
Postat av: Sarah

bilden är jättefin!

Mycket bättre än att bara ha en skriven text.

2009-06-03 @ 20:15:39
Postat av: Felix

Skitbra Hedman!

Ger hela sidan ett seriösare intryck.

2009-06-03 @ 22:40:10
Postat av: erik eriksson

det artar sig! lycka till med förvandlingen

2009-06-05 @ 10:52:14
Postat av: WB

fint med ett ansiktslyft!

2009-06-05 @ 16:10:32
Postat av: Hedman

anonym: tackar!



Sarah: mm en klar förbättring och ger lite mer själ i hela upplägget



Felix: Kul att höra!



erik eriksson: ja det går sakta framåt och jag kan ju inget om html heller, så har ni tips så får ni gärna höra av er!



WB: Ja det känns skönt att avancera ett steg framåt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]