Phoenix


Precis som Kings Claes Juhlin känner jag mig manad att ge Phoenix stående ovationer.
Det är inte ofta ett album får betyget 5 av 5 från mig men det franska bandet har lyckats skapa sommarens bästa skiva. Listan på bilden visar den artist som spelats mest i ipoden den senaste veckan. Phoenix har legat i topp under hela våren och kommer nog att fortsätta dominera på första plats sommaren ut.

Senast jag såg Phoenix var i Atlantistältet på Hultsfredsfestivalen -04.
Förhoppningsvis dröjer det inte lika länge tills jag får se dom igen!


Kommentarer
Postat av: ABC

Phoenix är otroligt bra!

2009-06-11 @ 11:17:07
Postat av: Johanna

Jättebra grupp ju! Tack för tipset!

2009-06-12 @ 00:23:22
Postat av: Lina

Deras förra album är minst lika bra.

Men har du följt dom sedan 04 så har du nog hört allt :)

2009-06-12 @ 11:18:15
Postat av: Jonas

Jag ger också albumet toppbetyg!

Sommarens bästa!

2009-06-12 @ 16:31:41
Postat av: Hedman

ABC: håller helt med!



Johanna: så lite så!



Lina: Ja jag har följt med från början och deras första album har väldigt bra låtar! tack ändå.



Jonas: Sommarens bästa indeed


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]