PUB



Stockholms stora modehus PUB har stått halvfärdigt en bra lång tid. Varje gång som jag har besökt de tre våningarna har man ofta mötts av halvfärdiga lösningar och tomma lokaler.
Nu har jag dock fått höra att hela huset ska stå färdigt till nästa helg!

På tredje våningen öppnade nyligen butiken +46 som tillgodoser oss med 350 kvadratmeter mode i samarbete med 13 olika skandinaviska designers (bl.a Our Legacy, The Local Firm, Nakkna, Julian Red).

PUB har ett bredare sortiment än någon gång tidigare och är definitivt ett attraktivt modecentrum numera.

Nästa gång jag åker upp kommer det absolut bli ett besök!


Kommentarer
Postat av: Jonte

Det var verkligen bra nyheter! Får gå dit någon dag.

2009-03-02 @ 12:37:32
Postat av: Thelma

Glad nyhet men framför allt en snygg bild!

Vart kommer den ifrån eller har du gjort den själv?

2009-03-02 @ 14:22:22
Postat av: Hedman

Jonte: Ja äntligen! RIktigt kul att +46 tog över våning 3 tycker jag.



Thelma: Oj tack. Det är bilder från en av PUB's reklamer. Jag hittade inte den kompletta bilden utan bara delar med vissa människor. Har sedan klippt ut dessa mha photoshop och skapat ett eget "demonstrationståg"

Postat av: Fredrik

Man hade velat vara på festligheterna som pågår idag och imorgon! fuskigt

2009-03-06 @ 23:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]