Dylan


Det var ett bra tag sedan jag skrev på bloggen nu.
Anledningen är att jag för tillfället inte har haft någon idé om vad jag ska dela med mig av för nyhet eller inspiration. Även nu är det helt tomt i huvudet...

Det har snöat en del i dagarna och gräset täcks än en gång av slask. Kanske är det just det som blockerar, framförallt min vårfantasi. Förhoppningsvis kommer tankarna igång snart igen!


Just nu sitter jag och har lite ångest. För en stund sedan satte Bob Dylans konsert igång, i Jönköping av alla städer. Jag hade bestämt mig för att hoppa över konserten och istället spara pengarna till något bättre. Men vad kan vara bättre än att spendera 600 kr på en idol vars låtar spelas i ipoden varje dag...?

Istället för att sjunga med till 'Blowin in the Wind' är det final i Let's Dance på 4an... vilken bra fredag, verkligen..


Kommentarer
Postat av: andreas

jag var igår, det var underbart!

2009-03-28 @ 11:42:15
Postat av: jonas

jag hade heller ingen biljett till någon av spelningarna. lider lika mycker som dig!

2009-03-28 @ 15:10:16
Postat av: johan

hey hoppas du kommer på bättre tankar snart och visar någon bra inpiration eller nyhet!

2009-03-29 @ 20:25:05
Postat av: Ida

Snart är snön helt borta och du och jag ska börja unna oss bra saker i livet, och sluta tänka på att vi borde spara! Vad sägs om att börja med Maia Hirasawa nästa torsdag? Puss!

Postat av: Hedman

Är fortfarande ångestfylld över att jag missade konserten...



johan: jadå nu är det igång igen!



Ida: Maia var väldigt bra! tack för en jättebra kväll älskling!

2009-05-19 @ 10:58:03
URL: http://anytime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]