The new look



Härom veckan satt jag och kollade på
Letterman i brist på lust att somna.
En av kvällens gäster var Joaquin Phoenix, skådespelaren som bl.a gestaltade Johnny Cash i "Walk the Line". Det visar sig att Joaquin verkligen har hoppat av sin skådespelarkarriär (något som jag trodde var ett rykte) för att istället satsa allt på sin "hiphop-karriär". Mr Letterman intervjuar en osäker man med knutna händer som inte är särskilt närvarande och knappt ger några svar.

Utseendemässigt ser han ju helt annorlunda ut och de flesta uttrycker det hela som en katastrof. Själv håller jag med om att vi mister en (oftast) lysande skådespelare, men stilmässigt är det klockrent!

När jag blir 35 vill jag också få en kris, klä mig i svart kostym dygnet runt, ta på mig Tom Ford's - Jack TF45 och skaffa långt skägg!

Kommentarer
Postat av: anton

ja jävlar vad han har blivit annorlunda emot tidigare! men visst ser det coolt ut som du säger

2009-03-12 @ 23:20:24
Postat av: Jimmy

Jag läste om det där.

Joaquins svågar Casey Affleck verkar göra någon slags dokumentär och filmar Joaquins avhopp sedan det hände. Kanske det bara är ett experiment?

2009-03-13 @ 18:10:07
Postat av: Anonym

vart kan man se klipp från letterman?

2009-03-13 @ 22:52:10
Postat av: Daniel

http://www.youtube.com/watch?v=HXpYk7WGN5Y



Haha jävlar vad han är frånvarande! Frågan är om han är hög eller bara skiter i allt.

2009-03-14 @ 11:04:56
Postat av: sofia

fan vad han ser ut. tänk va snygg han var!

2009-03-16 @ 17:39:46
Postat av: Hedman

anton: Ja jag ser det inte som ett nederlag just stilmässigt!



Jimmy: Ja jag läste också något om det nu i efterhand! Kanske det bara är ett pr-trick eller i dokumentärsyfte. men man vet aldrig..



anonym: daniels länk ja. Hade även länkat till klippet i ordet 'Letterman' i inlägget.



Daniel: Han skulle mycket väl kunna vara hög men kanske det bara är en bluff eftersom allt dokumenteras av Casey Affleck?



sofia: Ja han var hunkigare tidigare!

2009-03-27 @ 20:36:22
URL: http://anytime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]