New York New York

New York-hysterin är total i mina tankar.
Just nu befinner sig några av mina närmsta vänner i världens huvudstad medan jag sitter framför datorn och växelvis ritar samt skriver rapporter.. Min avundsjuka har de senaste dagarna ofta tagit över och jag har kommit på mig själv googla efter amerikanska hotellrum, barer och äldre stadsbilder på Life archive.

"I want to be a part of it
New York, New York"

Bågar: Oliver Peoples
Skjorta: Ralph Lauren
Chinos: J Crew
Skor: Converse
Väska: Paul Stuart
Dryck: Starbucks

Idag ser ni för första gången en egenkomponerad outfit på anytime!
I en månad har jag sakta men säkert börjat bygga upp ett litet objektbibliotek med diverse plagg och förhoppningsvis är detta bara början på en lysande ny kategori!
Dagens outfit inspireras såklart av USA. Alla plagg är amerikanska och visar hur jag vill se ut då jag kliver av en taxi intill Central Park en blå vårdag.

Kommentarer
Postat av: jimmy

mkt fint! hade heller inte tackat nej till NY just nu

2009-05-13 @ 07:58:23
Postat av: Ida

vad väntar vi på egentligen? vi drar nu gullet!

2009-05-13 @ 08:26:27
Postat av: Gefundenes Fressen

Mycket snyggt! New York är verkligen Staden, med stort s.

Postat av: Daniel

Ja Mange du ser ju vilka felprioriteriangar du håller på med! Du borde hängt med!

2009-05-13 @ 19:30:44
Postat av: nils

en mycket välkommen kategori! jag älskar ihopsatta outfits på detta sätt. fortsätt så!

2009-05-13 @ 20:57:25
Postat av: T

det här gillar vi! mycket snyggt dessutom

2009-05-15 @ 00:40:59
Postat av: Podde

New York var nästan oseriöst bra Mange! Jag säger bara, åk dit!!

2009-05-15 @ 17:29:57
Postat av: Jocke

Drömstadens strömstad tillsammans med en finfin outfit!

2009-05-16 @ 00:20:06
Postat av: Jocke

förra inlägget blev ju totalt fel haha.

Drömstadens DRÖMstad och inget annat!

2009-05-16 @ 00:21:57
Postat av: Hedman

Kul att ni gillar den nya kategorin!



Ida: ja vad väntar man på egentligen.. vi får fixa en gemensam punkt nu snart!



Gefundenes Fressen: ja, varför envisas man med att åka på chartersemester till medelhavet hela tiden.. måste bli ändring på detta!



Daniel: Ja rapporter är inget jag vill välja i första hand direkt.. välkommen hem!



Podde: Det finns på min to do-list på flera ställen. Jag är avundsjuk på er och särskilt dig som varit iväg så länge!

2009-05-27 @ 23:25:29
URL: http://anytime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]