set sail tomorrow


Tröja: Ebay
Chinos: Our Legacy
Skor: Sebago
Väska: Hickey
Nyckelring: Rouges Gallery
Bok: The old man and the sea - Earnest Hemingway

Tankarna om att försvinna ut på havet finns kvar.
Ovan ser ni en havsinspirerad outfit som jag gärna bär när jag går längs bryggan med min packning på väg mot sommarens äventyr. Jag lossar tampen, hissar segel och styr i samma riktning som solen samtidigt som jag hör
Montt Mardiés Set Sail Tomorrow på radion. Det här kommer att bli en underbar sommar!

Kommentarer
Postat av: Phantom

har glömt att titta in på ett tag.

ihopsatta outfits gillar även jag så fortsätt så!

bilden ser härlig ut!

2009-05-24 @ 00:16:23
Postat av: Gustaf

Outfiten kanske inte riktigt min stil men jag förstår vad du vill få fram. men en sommar i en segelbåt tavckar jag inte nej till!

2009-05-24 @ 18:23:21
Postat av: Gustaf

Outfiten kanske inte riktigt min stil men jag förstår vad du vill få fram. men en sommar i en segelbåt tavckar jag inte nej till!

2009-05-24 @ 18:23:52
Postat av: Simon

Jättesnyggt tycker jag! längtar till semastern nu!

2009-05-26 @ 21:15:44
Postat av: anton

ser inte alls dumt ut.

2009-05-26 @ 21:54:52
Postat av: C

Bra låt av Montt Mardié som jag aldrig hade hört. tackar!

2009-05-27 @ 14:31:44
Postat av: Hedman

Phantom: kul att du gillar det!



Gustaf: nej den segelbåten vill jag också ha i sommar!



Simon: tyvärr känns sommaren långt borta för tillfället



C: riktigt somrig och bra dessutom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]