Washed denim shirt



Jag såg att
Cafe's Daniel Lindström har varit på besök i Herr Judits nyöppnade brandstation.
Väl där fångades butikens grundare, Christian Quaglia, på ett klassiskt vad har du på dig idag-foto.
Outfiten är enligt mitt tycke utmärkt och sammanfattar hur jag ser ut större delen av det ljusa halvåret.
Ett par vita, slarvigt knytna tygskor, ljusa chinos och en solblekt ljusblå skjorta passar perfekt för en sval sommarförmiddag.

Jag ångrar nu att jag aldrig köpt button-down skjortan i denim från Our Legacy som jag gång på gång fingrat på. Nästa gång jag håller i rätt storlek så kommer jag att slå till!

Kommentarer
Postat av: johan

håller med! oslagbar kombination

2009-05-07 @ 20:32:30
Postat av: jimmy

mycket snyggt och en lika snygg skjorta från Our Legacy!

2009-05-08 @ 12:42:05
Postat av: carl

instämmer med dig och de andra. Slå till på our legacys skjorta om du får chansen!

2009-05-08 @ 23:48:06
Postat av: markus

väldigt fin nyans på jeansskjortan. får nog kolla in den jag också

2009-05-10 @ 21:17:33
Postat av: robin

jeansskjorta känns inte så hett tycker jag.. inte ens denna övertygar mig tyvärr

2009-05-12 @ 12:01:56
Postat av: Hedman

kul att få medhåll men alla får inte köpa skjortan nu, spara en 48a till mig!



robin: alla kan ju inte gilla allt men man kan ju välja en ljusblå vanlig skjorta istället, minst lika snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]