Autumn


Det var ett tag sedan jag tog mig tid att uppdatera bloggen nu. Alla stunder har istället varit fyllda av redovisning, projekt och praktikfixande. Förhoppningsvis har ni kunnat stå ut.

Hösten är här för att stanna och det är dags att dämpa färgskalan, knyta höstkängorna, dra på sig den stickade tröjan och vira en skön halsduk runt halsen. Det ser ut som att jag kommer gå likadant klädd som förra säsongen. Det enda som kan behöva införskaffas är en ny varm halsduk. Vilken det blir får vi se!

Kommentarer
Postat av: Hugo

välkommen tillbaka! lite har man saknat uppdateringarna allt =)

2009-10-08 @ 11:17:05
Postat av: GW

övre outfiten käänns härligt höstig. fint!

2009-10-08 @ 21:33:35
Postat av: Rob

Skönt att du är tillbaka Mange! Har undrat var uppdateringarna har tagit vägen!

2009-10-09 @ 12:13:04
Postat av: Rob

Skönt att du är tillbaka Mange! Har undrat var uppdateringarna har tagit vägen!

2009-10-09 @ 12:13:26
Postat av: julian

bilderna gör att hösten ser härlig ut! inte så grå som vädret vill att den ska vara

2009-10-09 @ 18:16:43
Postat av: Hedman

Hugo: Tackar! Jag ska försöka få uppdateringarna att rulla något bättre iallafall!



GW: Även min favorit!



Rob: Skönt att höra! Förhoppningsvis tar inte praktiken upp all tid utan att bloggen ska kunna flyta på.



julian: jag håller med, men tittar jag ut så gör vädret ännu ett försök att förstöra den höst som man egentligen vill uppleva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]