NN07

Jag har tidigare visat en del av Our Legacy's höstkollektion och även konstaterat att märket för första gången inte har tagit ett kliv framåt. Föregående kollektioner har imponerat och varje plagg har egentligen väckt ha-begär.

 

Höstens bästa kollektion står istället NN 07 för. Av bilderna att döma samt de plagg som jag har provat i butik är NN 07 outstanding vad gäller både byxor, skjortor, tjocka tröjor och ytterplagg.

 

Om jag fick välja ett plagg att komplettera min garderob med så skulle jag, utan tvekan, ta på mig den mörkblåa duffeln Charlie som ni bl.a hittar här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan nog hålla med om detta. NN07 har lyckats bäst i höst och vinter.

2009-10-26 @ 17:30:55
Postat av: ABC

ser jättefint ut!

2009-11-02 @ 13:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]