Human Scales

Det var några veckor sedan jag var i Stockholm nu (och några veckor sedan jag skrev här överhuvudtaget).
Jag kan iallafall berätta att min resa var fin och innehåll både sol och många köp som jag hade hoppats på!

Ett punkt på att-göra-listan var att besöka Human Scales nya butik på NK. Kort sammanfattat ett märke som numera kan räknas som en favorit hos mig. Överraskande fint!

 

Vill också hylla Human Scales för sin foto session av Archipelago-kollektionen ovan. Jag blir t.o.m sugen på att fiska, jag som aldrig ens får fisk när jag försöker


Kommentarer
Postat av: jakob

fina bilder med fint ljus!

2010-04-13 @ 09:11:07
Postat av: Loe

vad härligt det ser ut. kan man köpa Human scales på nätet nånstans förresten?

2010-04-13 @ 23:00:09
Postat av: harpan

kostar som vanliga dom modemärkena eller dyrare?

2010-04-14 @ 12:42:40
Postat av: Hedman

jakob: ljuset och atmosfären trollbinder en.



Loe: Vet att ett fåtal plagg finns på nelly bl.a. Annars så rekommenderar jag att besöka NK Sthlm om man har möjlighet.



harpan: någon/några hundralappar under snittpriset om man jämför med acne, nn07, our legacy m.fl


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]