WayOutWest

 

Efter några veckors skön semester är man redan inne på sin andra jobbvecka.

Behovet av mer ledighet och härliga sommarkvällar är stort och om några dagar kanske jag förlänger känslan genom att ta mig till WayOutWest. Inget är bestämt ännu eftersom det kommer att krångla till uppgifterna på jobbet en smula men samtidigt så riskerar man att hoppa över sveriges bästa festival i år som jag redan tidigare påpekat.

 

Om det nu blir ett besök så finns det ett antal låtar som jag kommer att älska lite mer än andra:

 

 



 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Bra musiksmak!

2010-08-10 @ 11:25:13
Postat av: Johan

Chemical Brothers lär bli magiskt!

Man får heller inte glömma bort M.I.A!

2010-08-11 @ 14:10:39
Postat av: tomas

jag håller på att chemical brothers är det största alternativet till att åka! Är inte lika insatt i alla nya band så man kommer säkert ångra sig flera gånger i efterhand.

2010-08-11 @ 22:37:13
Postat av: Lukas

Hemkommen från festivalen idag eller hur blev det?

Förhoppningsvis visas lite bilder kanske?

2010-08-15 @ 13:49:22
Postat av: Hedman

Julia: Tack! Detsamma borde man kanske säga då också :)



Johan: Två givna konserter!



tomas: hoppas att du hittade något nytt mindre band om du åkte iallafall. Kan rekommendera Tune-Yards



Lukas: Jag tog tyvärr aldrig ledigt. Det skulle bli för körigt på jobbet i efterhand. tyvärr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]