No train to Stockholm

Hela helgen var sedan en tid redan planerad. Meningen var att jag skulle hälsa på alla vänner som numera är bosatta i Stockholm. Tågbiljett, hotell och restaurang var bokat men naturligtvis fick planerna sällskap av både sjukdom och snöstorm för min del. Helgens snömassor har dessutom gjort att jag inte ens kunnat ta mig hem till Ida från metropolen Nässjö. Är det fler som har suttit fast på spåren i helgen förresten?

Stockholm får iallafall vänta och förhoppningsvis har man inte sådan otur nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag satt fast i göteborg i helgen men kom ingenstans!

2010-02-24 @ 11:26:24
Postat av: jonathan

Bra låt!

2010-02-24 @ 15:57:46
Postat av: Hedman

Maria: Ja Göteborg var ju ett av de områden som verkade drabbas värst.



jonathan: Sök upp mer från Lee Hazelwood så hittar du en guldgruva. Han gör många bra låtar med Nancy Sinatra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]