Holiday Sale

Jag har aldrig varit lyrisk över mellandagsrean (eller någon annan rea heller för den delen) och ger mig oftast inte ut på jakt då butikerna hetsar till dessa köporgier. Däremot kan jag tycka att just mellandagsrean är det tillfälle då man borde passa på, eftersom den inträffar mitt i en säsong. Själv skulle jag behöva både mössa och varmare jacka just nu.

 

Den rea som får bäst betyg i år är Tres Bien Shop med ett svårslaget utbud och 30-50 % rabatt på i princip alla kollektioner. Tyvärr var jag inte på min vakt och fick inte tag på det jag helst ville ha, men samtliga plagg från Hope gör att man verkligen vill ta på sig spenderarbyxorna!


Kommentarer
Postat av: Gustaf

Alla plagg såg fina ut, särskilt de gråa byxorna!

2010-01-06 @ 17:34:13
Postat av: oscar

fint ihopklippt och snygga plagg!!

2010-01-06 @ 23:05:50
Postat av: andreas

de tjockare tröjorna ser fina ut. synd att allt är slut

2010-01-08 @ 06:28:56
Postat av: Hedman

Gustaf: jag tror att det är del av en kostym förresten!



oscar: håller med, och tack!



andreas: tyvärr så hann inte jag heller fram i tid


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Magnus Hedman [email protected]